Neverhood на движке Unreal Engine 4
Типа фанатский римейк НеверьВХудо на движке Анрыл Энжайн 4 ну или типа того.Подробнее
The Neverhood Remake (UE4): Result!,Education,twitch,games,3d,game dev,game development,gamedev,klaymen,maya,neverhood,remake,the neverhood,ue4,video,zbrush,unreal engine,game design,painting,sculpting,programming,blueprint,shaders,how to,tutorial,Adventure Game,Point and Click,Quest,Quest game,Adventure,Classic,Point and click adventure,Dreamworks,adventure game,telltale,lucasarts,lucas arts,oldschool,gaming,fan art,indiedev,indie dev,indie,Ravenok,claymation,aardman,laika,stop motion,animation,2017,This is a fan remake of the 1996 game, The Neverhood, created from scratch in 3D using Unreal Engine 4. Follow my newest adventures on Twitter! https://twitter.com/Rav3nok This project is a result of approximately 250 hours of work, all documented and available on this Youtube channel. A link to the playlist is available below. Everything was made from scratch. Including all models, animations, and code. It's also in full 3D, running in real time. The goal of this project was to give me the opportunity to learn a few things before taking the challenge of making a full game all on my own. Through this project, I was able to focus on the skills I was lacking - primarily programming, and working with UE4. I chose The Neverhood in particular because it's a game I always wanted to see remade, and also, a point-and-click was a seemingly simpler game to make when I made the decision. If you choose to follow the development, you'll see that was bogus in more than one way. Join our Discord Server! https://discord.gg/NACgsse For more info, please visit my site: https://www.ravenok.com My Twitch Page: https://www.twitch.tv/theravenok My Twitter Page: https://twitter.com/Rav3nok The Neverhood UE4 Raw Stream Library: https://tinyurl.com/ltvalvw
Neverhood,remake,games
Еще на тему
PS. я четко в курсе насчет NYPA, но блин, разве оно того не стоит?
Более того, вон mario battle royale был полностью бесплатен и даже на разработку денег никто не просил - пришла Nintendo и выебала разработчика.
Смысл бесплатности в том, что тогда ты никому не нужен, и даже наоборот делаешь бесплатную рекламу. А Нинтендо и Сони просто ебанутые, у них просто куча свободного времени :3
Тоже самое к играм. Львиная часть очарования оригинала - это тот труд что был вложен в пластилиновый мир руками творца. Можно сделать 3d ремейк, но с пластилином уйдет и вся уникальность.
1)У 3д тоже есть рывки между анимацией
2)Зачем тебе ломать голову куда расположить спрайты? Вот сцена, там есть пол, персонаж ходит по полу. Я не знаю какую упоротую причину ты для этого нашел, но как минимум для 3д это также равнозначно
3)Человек не сильно сведующий в разработке ---> сделал точные 3д модели, с правильными текстурками, подогнал скелет, анимировал. Шо? :3