Подробнее
OPEN GR\p ARMPIT A8EA Cs\mPMF(ED) Biceps Deltoid cdraeobRAcvma
DRAWING, INTERACTIONS t%) PRESSOR £ PRESSURE M \M IMPLIES HOR£ RESISTANCE 1THIS PART \S PRESS'D TOGETHER R\G,HT UEG SUPPORTS HORE WBGHT myuA»
Hé ads froh -pim со LT AN/acEs (гю tefe^e^cû. 'V^ BROW л ovefcuA?s •SHOULDN'T —'t ъе H\6iH6R I THAW £AR V W, ) r f \ MOST OF ta ce JSo
I. IMAGINE" A LINE SETWEEN SIMILAR. ELEMENTS ?. IMA &\ NE Para lle l UN6S 3. LOOK TOP THE SAME PARALLELS IN DIFFERENT ANGLES Tc? peter MHVE PERSPECTIVE a.ima&ine the Bopy IN A SGioARe & Look. Lor the other vanishing» Point ISOMETRIC PERSPECTIVE VANISHING« points ARE CLOSER TOG,ETHER SO BoDV BECOMES MORE DISTORTED V VaV\
CHARACTER IKf PERSPECTIVE
FORESHORTE Kí I Ni 6 FORESHORTENING shorten/* \ •pRoRoRT l£?NS OBJECT CLQSE-ST T O CAMERA APPEARS BI6GER SHADES IN FRONT overlar shanes SEMIN/O SlMPUFy SHADES FOR БЕТТЕЯ UMDêRSTA NO» NG\ co «г R \¿T~ C та STUDY R ir- <C COMPLEXITY FOR Иове R6A LI SH ORClES FARTHER AWAY SECOME LESS 'Distorted
PERSPECTIVE POINTERS
miyuliart,Школа Арт-клуба,школа артклуба, школа арт-клуба,,Арт-клуб,арт-клуб, артклуб,,фэндомы,art study
Еще на тему
Чудеса перспективы. Я тоже не могу понять, что у персонажа с руками, когда рисую персонажа с рукой, вытянутой в сторону зрителя. Ощущение, будто я забыл плечевую или лучевую кость