Подробнее
Crushed between two portals experiment,Entertainment,portal,crushed,experiment,infinite,division,People with apeirophobia really shouldn't watch this. Everything has been recorded at first-person perspective. It resulted in infinite psychedelic visuals such as giant spirals, never-ending walls, and gigantic perpetual portal rooms. Scary at first when you realize you're face to face with yourself. Such visuals potentially can trigger anxiety about mirrors and stairs to some people. There is no way to get out without restarting or using cvars. Chell doesn't die by doing this, and it looks like there's no gravity anymore. For the record: Portals can move. In Chapter 5 (The Escape) at the thirty-third level of the game, you have to place portals onto moving panels to cut neurotoxin generator tubes by using a laser - https://youtu.be/B2gBNwT6aqU?t=2m11s - This gameplay mechanism is not activated by default, so a special command was used to achieve the experiment. I created that simple test chamber by myself in Portal 2 SDK. SONG: Self-Esteem Fund by Kelly Bailey https://youtu.be/pT7pVK5q8tk
Portal,портал 2 - прикольные картинки,Игры,Portal 2,видео,video
Еще на тему
Когда я услышал, что в современных вычислениях уже начали отказываться вообще от понятия времени, как такового, заменяя на сечения действий ( которые S ), то моё мнение только укрепилось.
Портал 1.переменная (открыт\закрыт)
Портал 2.переменная (открыт\закрыт)
Портал 1.если открыт то-
{
портал 1 проверка .пременная накло портала
портал 2 проверка
если (портал 2 - открыт)
текстура.камера - портал 2
При (обьект . игрок - контакт)
{
перенос обьект.игрок в обьект.портал2
проверка .обьект игрок.переменная скорость .переменная направление.
передача .обьект игрок переменная скорость .пременная направление. наклон портала.
}
}
Со вторым то-же самое ,ну и естественно там скрипт заметно посложнее, да и написан адекватными командами.